trött på detta…

Vad tråkigt det är att vara sjuk, det känns som jag varit hemma en hel vecka redan och det har bara gått lite mer än ett dygn. Det blir inte många knop gjorda här hemma mer än att det slinker ner en skål glass här och där, särskilt hungrig kan jag inte påstå att jag känner mig. Saknar mina promenader jätte mycket både med och utan stavarna, men de är bara till att glömma. Kommer vara hemma iaf i morgon också och hoppas på att jag blir bättre. Så om någon är sugen på rejäl hosta så skäker jag gärna bort den, vid snabbt övertagande ingår hostmedicin också. Så fort jag gör något snurrar hela världen så som att jag är packad hela tiden, inget vidare alls och kroppen är mör.I natt sov jag 11 timmar utan problem efter att ha tagit hosmedicinen, sov ända till 9. Så länge sover jag knappt inte ens på helgen när vi varit uppe lite längre, men de brukar ju säga att sömn är det som hjälper bäst :) Det är bara sååååå tråkigt att sitta inne och glo hela dagen när det är strålande sol ut, det är väl sämre väder igen lagom tills jag är frisk. 

Så som ni förstå går det lite sådär med maten denna veckan och motion är nu lika med 0. Bådar inte gott alls inför vägningen på torsdag/fredag, men är väl sådant man får räkna med ibland. Bara så tråkigt när jag väl kommit igång igen med både maten och motionen. Hör riktigt hur stavarna kallar på mig nere i hallen då de stått där sedan i söndagsmorse. Tyvärr lär de få stå där några dagar till! :( Sen så jävlar… :)